FacebookTwitter

lat | cir | eng

NARODNI MUZEJ ZRENJANIN

Godišnji pregled

Narodni muzej Zrenjanin u 2017. godini

Narodni muzej Zrenjanin je tokom 2017. godine, uz muzeološki rad i uobičajeno bogate izložbene, pedagoške i dodatne aktivnosti, realizovao i međunarodnu saradnju sa muzejom „Atila Jožef“ u Makou i institucijama u Čanadu i Segedinu u Mađarskoj. Vršena su iskopavanja na lokalitetu „Jančina humka” kod Perleza, a obeleženo je i 160 godina od rođenja Uroša Predića (čiji legat čuva Narodni muzej Zrenjanin) otvaranjem izložbe „Dakle, Vi ste taj Uroš Predić?“.

Narodni muzej Zrenjanin u 2016. godini

Godina koja se nalazi za nama bila je uspešna za naš Muzej, obeležili smo 105 godina postojanja, kao i 50 godina od preseljenja i otvaranja stalne postavke u sadašnjem zdanju, bivšoj Palati finansija.

Narodni muzej Zrenjanin u 2015. godini

Godina koja se nalazi za nama, kao i prethodne godine, bila je uspešna za naš Muzej. U Narodnom muzeju Zrenjanin tokom 2015. godine realizovane su 23 izložbe, a broj posetilaca Muzeja dosegao je preko 43.000, predstavili smo se u Glazgovu na Evropskom muzejskom forumu, priredili mnogobrojne radionice, predavanja, promocije knjiga i koncerte. Početkom godine renoviran je i otvoren Mali salon Muzeja, a godinu završavamo renoviranjem jednog dela postavke na prvom spratu gde se nalaze legati i dela postavke na drugom spratu gde je izložena zbirka ptica. Takođe u pripremi je i otvaranje potpuno novog legata porodice Varadi koji je našem Muzeju poklonjen tokom 2015. godine.

Narodni muzej Zrenjanin u 2014. godini

Kao i prethodnih godina Narodni muzej Zrenjanin je i u 2014. godini bio uspešan. Ovu godinu obeležio je veliki broj posetilaca i izložbi, organizacija promocija, koncerata i predavanja, mnoštvo radionica, renoviranje stalne postavke i stručni i istraživački rad kustosa Muzeja, kao i nominacija za Evropski muzej godine i projekat audio-video vodiča kroz stalnu postavku na tablet uređajima.